Wednesday, June 2, 2010

Heyy Sang MERAK!!

Bismillah walhamdulillah..

*Sempat lagi post sebelum jalan-jalan kat KL.. :P




Masih dalam mood GERAM+MARAH+BENGANG+DLL khas buat tentera ZIONIS yang menyerang kapal konvoi lifeline4GAZA yang membawa bantuan kepada saudara seaqidah kita di Gaza.

Dua konklusi awal yang dapat diperhatikan pada bangsa YAHUDI LAKNATULLAH nie. mereka ANGKUH dan PENGECUT!!

Bagaimana saya boleh kata macam tue? Bukankah mereka begitu berani menyerang kapal-kapal yang membawa bantuan ke Gaza walaupun tahu didalamnya ada wakil-wakil beberapa buah negara dan perjalanan mereka turut disokong oleh negara-negara besar. Ha, itu yang kelihatan dipandangan mata sebahagian orang. Tapi hakikatnya, ISRAEL pengecut. Mereka terlalu takut sehingga terlebih dahulu menyerang kapal-kaopal tersebut sebelum sampai ke Gaza. Padahal tiada tanda-tanda yang kapal-kapal tersebut menghantar orang untuk berperang. Hanya nak bagi bantuan yang sangat penduduk Gaza perlukan.

Yahudi adalah bangsa pengecut. Ini terlihat pada kisah nabi Musa menyuruh mereka masuk ke Palestin, mereka menolak karena di Palestin terdapat bangsa kan'an yang terkenal sangar dan bengis.

"Mereka berkata: Hai Musa, sesungguhnya dalam negeri itu ada orang-orang yang gagah perkasa, sesungguhnya kami sekali-kali tidak akan memasukinya sebelum mereka keluar daripadanya. Jika mereka keluar daripadanya, pasti kami akan memasukinya. Berkatalah dua orang di antara orang-orang yang takut (kepada Allah) yang Allah telah memberi nimat atas keduanya : Serbulah mereka dengan melalui pintu gerbang (kota) itu, maka bila kamu memasukinya niscaya kamu akan menang. Dan hanya kepada Allah hendaknya kamu bertawakkal, jika kamu benar-benar orang yang beriman. Mereka berkata: Hai Musa, kami sekali-kali tidak akan memasukinya selama-lamanya, selagi mereka ada didalamnya, karena itu pergilah kamu bersama Rabbmu, dan berperanglah kamu berdua, sesungguhnya kami hanya duduk menanti di sini saja. (Al Maidah: 22-24)

Jelas tidak ada sedikit pun jasa bani israil untuk merebut tanah Palestin dari orang kan'an. Malah mereka menyuruh nabi Musa untuk memerangi kaun kan'an, mereka hanya kangkang kaki saja di luar gerbang Palestin.
Dasar PENGECUT! Mereka ingat boleh langgar undang-undang antarabangsa macam tue je. Ohh ANGKUH sangat. Mereka rasa ada KUASA BESAR. Ohh EGO sungguh. Tak sedar diri!

So, disini cuma nak bagitau la kat kamu-kamu semua. Jangan duk takut la dengan ISRAEL celaka tue. Dia serang umat Islam guna cara halus. Mereka tak berani nak serang terang-terangan. Silap besarlah mereka pegi serang kapal-kapal konvoi sebab dah menyebabkan kebangkitan umat Islam. Teruskan menghala senjata-senjata yang kita ada kearah ISRAEL. Teruskan berdoa agar mereka dihancurkan dan Islam dimartabatkan. Bersatulah Ummat Islam untuk membela nasib saudara seaqidah kita. Yakin lah dengan ALLAHUAKBAR! Hanya Dia yang Maha Besar. ALLAH MAHA ESA.

Ya Allah Ya Qowwiy, berilah kekuatan kepada kami dan saudara-saudara kami yang meyakini bahawa Tiada Tuhan melainkan Allah dan Muhammad Pesuruh Allah untuk melawan musuh-musuh-Mu dan musuh-musuh Agama suci Mu.

Ya Allah Ya Hafiiz, pelihara aqidah kami dan saudara-saudara kami untuk terus berada pada Agama-Mu, ketaatan kepada-Mu walau ancaman besar terpaksa dihadapi.

Ya Allah Ya Rahiim, satukanlah hati-hati kami. Tautkanlah jiwa-jiwa kami untuk bersama mendaulatkan dan mendukung Syariat-Mu di mukabumi. Hidup suburkanlah dengan Ma'rifah-Mu tapi jika ingin mematikannya, matikanlah sebagai SYUHADA' dalam usaha menegakkan Islam.

Amin Ya Robb al-'Alamiin..

2 comments:

wonderfuLife♥ ♥ said...

islam akan bersinar..israel masih dengan kebengapan+ketikusan..hanya ingin memperlihatkan kuasa yang hanya sekecil dari kuasa Allah..td tengok MHI..cerita pasal israil..ya,dengan senyap2 mereka memperngaruhi umat islam..namun,,lihatlah israel laknatullah..kebenaran akan muncul jua..seorang saudara islam yang kau bunuh,umat islam yang lain akan bangun..takbir!!

ghuzwatul qolam said...

insyaAllah..janji Allah pasti tiba..yakinlah!! Allahuakbar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails