Wednesday, June 23, 2010

Nenek Edar Dadah Depan Tandas

Bismillah wak Hamdulilah.

Tertarik dan terkejut bila tengok berita mengenai nenek yang berumur 34 tahun mengedar dadah jenis heroin. nenek tersebut seorang ibu tunggal dan mempunyai beberapa orang anak dan cucu (dah nenek mesti la ada cucu).

Nenek itu, Harini Che Soh ditangkap ketika mengedar dadah jenis heroin seberat 83 gram pada 17 Jun lepas jam 6 pagi di depan tandas Majlis Perbandaran Kuala Terengganu, Terengganu.

Dia yang berasal dari Rantau Panjang, Kelantan dituduh mengikut Seksyen 39B (1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952 yang jika sabit kesalahan boleh dikenakan hukuman mati mengikut Seksyen 39B (2) akta yang sama.


Sumber : -Bernama-

nenek nie camno plak aii...(sekadar hiasan..ngee..)

Nenek2 dan atuk2 kat luar tue sudah-sudah la merosakkan anak bangsa sendiri. Allah bagi umur panjang supaya sempat bertaubat dan meminta keampunan bukan menambah dosa lagi dengan buat perkara-perkara tak elok.

Orang duk buat pameran, ceramah, motivasi untuk belia-belia dan remaja agar menjauhi dadah. tup-tup warga emas yang mengedarnya. Nampaknya kena tukar slogan "Belia, dewasa dan tua benci DADAH!" Hee~


P/s: Baru nie artis ditangkap hisap dadah.. Aishh.. Dadah tak kira siapaa ^0^

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails