Friday, June 11, 2010

Tentang saya~

Bismillah walhamdulillah..

kali nie cuma nak jawab tag dari burp :)
minta mahap la berkurun lamanya baru nak jawab..konon buzy sangat la..


~pendiam (bukan sombong..ngee)
~anak sulung
~Islam
~sayang katak dan lipas (tapi geli dengan mereka)
~tak suka kopi
~suka kaler hijau+hitam
~Adalah saya
~pelajar
~Hamba Allah
~nak jadi baik
~makan nasi
~bukan member power rangers
~Suka berangan
~Mudah bosan
~Sangat suka kenal orang
~Minat kira-kira
~Tak suka cakap 'tak suka' walaupun selalu je cakap
~Tak suka orang yang banyak komen (tengok ada jugak 'tak suka')
~Garang (yeke?)
~lega bila tau dah sampai 20

Penat jugak nak pikir 20 tentang diri sendiri. Tak kenal diri sendiri nampaknya. Huhu. Syukran lagi sekali buat incik burp kerana sanggup mengetag saya. Nak tau lebih lanjut boleh tanya sendiri yek. Kena tag mangsa lain pulak..

akrimi
chaa
D.A.R
wawan
mue

dan sapa2 yang baca nih..huhuh..

Ikut la nak jawab style macam mana..



3 comments:

cha'a said...

haihh.. cmne nk pas interbiu nih? hehehehee..
kite sme r xske kopi! tp klaw copy ske r.. muehehehe

hohoho... btul tuh! mmg susah nk describe diri sbnrny.. wuaaa~

nk g buat~~

langittasbih said...

fizah,,
assignment fizah, kimi dah wat..
=)

roger2~~~

a'ahlah,,
macam betull lah sume yg fizah describe pasal fizah tu..weewee~
kak mcm terbayang-bayang muka fizah.
haha.

ghuzwatul qolam said...

okeh..check it out..

ala..betul ke..
huhuhu..
terbayang-bayang sbb rindu kot..
hikhik..

perasan jap~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails