Monday, June 21, 2010

Pemakanan Kita Pun Yahudi Kontrol

Bismillah wal Hamdulillah.

Tadi baca satu artikel yang diperolehi oleh seorang sahabat yang diattach pada email. 86 pages semuanya tapi baru berapa belas baca. Memang banyak yang membuatkan diri nie tersentak dengar rahsia-rahsia(bukan lagi rahsia dah) yang kita tak tahu tentang agenda Yahudi Laknatullah nie. Geram sangat rasanya. Seolah-olah umat Islam yang ada sekarang nie terlalu bodoh dan mudah diperbodohkan.

Antaranya dia menyamakan 1000 ulama' dengan seorang Jesuit Priest.

Tak tahu Jesuit?
">>Jesuit adalah satu aliran keagamaan di dalam Gereja Roman Katolik ataupun disebut Gereja Rom. Aliran ni pada zahirnya menjalankan misi keagamaan atas nama Jesus dan Kristian tapi sebenarnya mempunyai agenda tertentu yang amat jahat lagi licik lbih lagi Jesuit adalah antara pembantu yang paling penting dan besar peranannya kepada Iblis Laknatullah dan rakan kongsinya Dajjal Laknatullah. Ini kerana Jesuit adalah antara elemen penting dalam membangunkan plan besar New World Order yang termasuk di dalamnya Freemasonry dan Zionis Antarabangsa.

Cuma entry kali nie saya nak kongsi mengenai antara barangan makanan yang telah diubah fakta oleh mereka. Agar kita ikut apa yang mereka ajar, bukan apa yang termaktub dalam al-Qur'an dan al-Hadith.


"Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil."


Antara 'barangan mereka' yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan dari kita.


1. Kita diajar dalam buku biologi, buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam. tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman. Nak ikut kafir ke nak ikut nabi kita? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. so kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam. makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains keluaran kafir ini. (haiyaa..Kurang ajar betul lah puak-puak nie..)

2. Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi dit tangan mereka. (Kena minum kopi lepas nie..)

3. Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan Nabi kita. Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol. (ha, yang nie baru tengok kat berita.. Kena tipu hidup-hidup. Lepas nie abi boleh makan kambeng banyak2 tanpa risau..hee)


4. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans. (Nasib baik tak minat makan benda nih. Jauhkanlah ye.. Demi kesihatan juga..)


5. Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat, contohnya coke dan maggi. Coke tu sangatlah beracun, pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi). (Para Melayu kita juga yang ketagih minum. Ada yang rasa minum coke tue hebat.haihh. Maggi tue memang dah lama taw tak elok, masih ramai yang makan. Nak jimat duit? Memang jimat la sebab tak sempat tua..)

6. Untuk pengetahuan, para kafir agen dajjal ni gak mengwar-warkan kebaikan minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wanita. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas. (Waaa.. sangat suka minum soya. Geramnya.. Memang penipu,pembunuh betul!! bye2 soya..huk3)

Secara kesimpulannya para kafir agen dajal ni bukan setakat melemahkan kita dari segi lain namun secara pemakanan kita jua.

Firman Allah:

Wahai sekalian manusia! Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik dan janganlah kamu ikut jejak langkah Syaitan kerana sesungguhnya Syaitan itu ialah musuh yang terang nyata bagi kamu.

(Al-Baqarah, 168)

Dan makanlah dari rezeki yang telah diberikan Allah kepada kamu, iaitu yang halal lagi baik dan bertakwalah kepada Allah yang kepadaNya sahaja kamu beriman.

(Al-Maidah, 88)


Oleh itu, makanlah (wahai orang-orang yang beriman) dari apa yang telah dikurniakan Allah kepada kamu dari benda-benda yang halal lagi baik dan bersyukurlah akan nikmat Allah, jika benar kamu hanya menyembahNya semata-mata.

(an-Nahlu, 114)


Jadi, berbaliklah pada ajaran Islam. Jangan mudah terikut semata-mata dengan pembelajaran dalam buku teks atau buku-buka yang sumbernya tidak dapat dipastikan. Ya Allah lindungilah kami dari fitnah dunia dan fitnah al-masih Dajjal laknatullah.

2 comments:

Are-Gya said...

ngerinya pic tu...aduh

ghuzwatul qolam said...

huhuhu...
pakcik google bg..=P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails